Waspada dengan Gantungan yang Ada di Fitting Room

Waspada dengan Gantungan yang Ada di Ruang Ganti!
   
Nampaknya sudah menjadi perkara biasa, selepas anda atau pasangan anda telah menentukan pilihan baju yang ingin dibeli di pusat membeli-belah, langkah selanjutnya adalah mencubanya terlebih dulu untuk dipadankan di tubuh anda. Jika pakaian tersebut terasa pas dan sesuai di badan, baru anda membelinya.

Lantas, untuk mencuba pakaian yang ingin kita beli tersebut, biasanya pihak kedai dan pusat membeli-belah sudah menyediakan bilik pas atau ruang ganti atau fitting room.

Namun anda harus waspada, terutama para wanita ketika menanggalkan semua pakaiannya. Apalagi jika melihat gantungan baju model seperti gambar di bawah ini. Pasalnya, ternyata kebanyakan gantungan tersebut telah dipasang kamera pengintai atau CCTV.




Hal ini boleh mencetuskan pada aksi gangguan seksual. Oleh kerana itu, beri tahu pasangan anda, di mana pun menggunakan bilik pas, baik di pusat membeli-belah atau pusat beli-belah lain harus waspada saat melihat gantungan seperti itu.

Terlebih kini, gantungan baju tersebut dijual bebas di kedai-kedai dalam talian, dan sesiapa boleh membelinya dengan mudah
0 Komentar untuk "Waspada dengan Gantungan yang Ada di Fitting Room"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info