Satu Daripada Tiga Wanita Cantik Ini Sudah Bergelar Nenek! Boleh Teka?

Satu Dari Tiga Wanita Cantik Ini Adalah Nenek-Nenek! Bisa Tebak?
© via RocketNews24

Jujurlah saja, ketika melihat foto di atas untuk kali pertama, kamu pasti terpesona dengan tiga saudari yang menggendong anak-anaknya ini. Mereka kelihatan seperti keluarga bahagia kerana tiga perempuan adik-kakak ini sama-sama cantik. Tunggu, tiga perempuan kakak-beradik? Salah besar. Kerana rupanya foto tiga perempuan cantik yang bikin heboh netizens China ini bukanlah kakak-beradik.

Terungkap bahawa salah satu wanita dalam foto yang dimuat di majalah itu ternyata adalah seorang nenek. Yap, seorang nenek-nenek yang sudah punya anak dan cucu. Anda mungkin boleh melihat foto itu sekali lagi dan memastikan kebenaran matamu. Apakah kamu boleh meneka siapakah yang sudah nenek-nenek dalam gambar itu?

Inilah sosok nenek Inoue yang super cantik © via RocketNews24Inilah sosok nenek Inoue yang super cantik © via RocketNews24

Baiklah jika kamu tak boleh meneka siapa sang nenek. Si nenek adalah perempuan yang duduk dengan memakai blouse putih dan mengikat rambutnya. Bernama Kazuko Inoue, perempuan asal Jepun itu diketahui berusia 42 tahun dan digelar sebagai Bimajo yang bermakna sang penyihir cantik. Bimajo sendiri memang sudah jadi gelaran bagi warga Jepun untuk perempuan yang lebih dari 35 tahun dan mempunyai paras cantik serta lebih muda daripada usia sebenarnya, seperti yang dilaporkan oleh RocketNews24.

Diketahui jika Inoue pernah terpilih sebagai pemenang pertandingan kecantikan Kansai Bimajo pada tahun 2013 silam. Dalam gambar sesi foto majalah yang beredar, ternyata Inoue bergambar dengan dua puti dan tiga orang cucunya. Kamu tentu bertanya-tanya, bagaimana boleh Inoue punya kecantikan semulajadi tab perempuan muda yang sangat mempesona itu?

Menikah muda dan tampil cantik alami adalah kunci awet muda nenek Inoue © via RocketNews24Berkahwin muda dan tampil cantik alami adalah kunci awet muda nenek Inoue © via RocketNews24

Inoue sendiri mendedahkan bahawa dirinya berkahwin pada usia yang sangat muda. Pada masa itu dia masihlah gadis berusia 19 tahun dan memutuskan untuk berkahwin. Beruntung, di tahun yang sama, Inoue pun melahirkan seorang putri sehingga jarak antara dirinya dan dua orang anak perempuannya tidak terlalu jauh. Pemotretan Inoue dengan kedua putri dan ketiga cucunya ini dimuat oleh majalah khusus perempuan Be Story yang diedarkan di Jepun.

Hanya saja foto-foto Inoue di majalah itu rupanya diposkan oleh netizens China dan berjaya bikin gempar negeri Tirai Bambu. Wah, apakah ada di antara kamu yang berhasrat sudah tua jadi nenek-nenek masih cantik? Menurut Inoue, kecantikan sesungguhnya adalah kecantikan yang semulajadi
0 Komentar untuk "Satu Daripada Tiga Wanita Cantik Ini Sudah Bergelar Nenek! Boleh Teka?"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info