Pakai Baju Transparan ke Parti, Taylor Swift Pamer Bra



Taylor Swift sepertinya memang semakin berani dengan style fashion yang dipilihnya. Kali ini, penyanyi 26 tahun tersebut kelihatan dengan pakaiannya yang tembus padang.

Menghadiri pesta ulang tahun Reese Witherspoon yang ke-40, Taylor pun dandan super hot. Ia memilih untuk memakai blouse dan skirt mini hitam.

Boleh dilihat kalau atasan yang dipilih Taylor jenis yang tembus pandang. Kekasih Calvin Harris itu pun super percaya diri meski bra yang dipakainya kelihatan jelas.


Taylor Swift yang percaya diri pamer bra ke ulang tahun Reese Withersoon. ©Xposure via dailymail.co.uk
 

Taylor Swift yang percaya diri pamer bra ke ulang tahun Reese Withersoon. © Xposure via dailymail.co.uk

Dandanan Taylor makin bergaya digabungkan dengan boots dan beg mini warna yang sama. Penampilannya kali ini semakin membuat banyak orang iri dengan kaki jenjangnya.

Make up yang dipakai Taylor pun nggak terlalu menor. Ia justru tampil cantik natural dengan lipstick warna disenyapkan. Rambutnya juga hanya ditata rapi tanpa aksesori apapun seperti yang dilaporkan oleh Daily Mail.

Tentunya dandanan ini berjaya membuat Taylor menjadi pusat perhartian. Ini kerana dalam pesta malam itu, tak sedikit seleb Hollywood papan atas yang hadir, seperti Olivia Munn, Jennifer Aniston & Justin Theroux, Robert Downey Jr. & Susan Downey, Nicole Kidaman beserta suami dan masih banyak lagi.
0 Komentar untuk " Pakai Baju Transparan ke Parti, Taylor Swift Pamer Bra"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info