Pakai Baju Seksi, Wanita Ini Dimarahi Ibunya di Mall

Pakai Baju Seksi, Wanita Ini Dimarahi Ibu-ibu di Mal 
 Seorang ibu mengomel kerana melihat anak perempuan pakai skrit berjenama dengan punggung terbuka.
Buat wanita yang suka berpakaian seksi di tempat awam sebaiknya harus lebih hati-hati. Jangan sampai justru membuat orang lain merasa tidak selesa.


Seperti peristiwa yang dialami di pusat beli-belah Singapura. Seorang ibu mengomel kerana melihat anak perempuan pakai skrit berjenama dengan punggung terbuka.


Peristiwa itu dirakam kemudian dimuat naik ke Youtube. Dalam tayangan kelihatan si ibu marah-marah kerana merasa pakaian itu tidak sesuai digunakan di depan umum.


"Lain kali sebaiknya kamu menggunakan pakaian yang lebih baik," hardisk wanita itu. "Aku memperingatkan awak, okay? Ini bukan pakaian yang pantas," ujarnya dengan membentak dan menunjuk-nunjuk.

Netizen cukup hairan dengan reaksi murka dari si wanita separuh baya itu. Pelbagai komen pun bermunculan.


Ada yang memang setuju bahawa mungkin pakaian seperti itu sebaiknya tak digunakan di depan umum. Bahkan ada yang menilai kalau mungkin si ibu iri hati kerana tak boleh menggunakan pakaian seperti perempuan berbaju punggung bolong itu.


Menurut Ara Jo yang memuat naik video tersebut, ia mengatakan bahawa pelajaran dari video tersebut adalah gunakan pakaian sesuai dengan lokasi di mana kita berada. Jangan sampai malah kena semburan! (Ism)
0 Komentar untuk "Pakai Baju Seksi, Wanita Ini Dimarahi Ibunya di Mall"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info