Tragis! Ayah Bunuh Diri Setelah Putrinya Berpose B0gel Di Majalah Playboy

Tragis! Ayah Bunuh Diri Setelah Putrinya Berpose Telanjang

 Malang nasib model seksi Loredana Chivu. Sang ayah pilih bunuh diri setelah melihat anaknya yang cantik berpose tanpa sehelai benang pun.

Chivu dikenali sudah beberapa kali menghiasi majalah dewasa Playboy. Seperti dilansir dari NY Daily News, dia mengaku pada awalnya ayahnya enggan diajak bicara. Ternyata semua berakhir tragis dan sang ayah memilih mengakhirnya hidupnya.

"Aku fikir dia akan dapat melupakannya. Aku sama sekali tidak menyangka ayah saya akan mengakhiri hidupnya dengan cara seperti ini," kata wanita kelahiran Romania ini.

Kejadian yang tak dapat ia lupakan terjadi semasa berusia 18 tahun. Dalam sebuah sesi photoshoot Chivu bertelanjang bulat. Ketika sang ayah tahu dia sudah melangkah terlalu jauh, lelaki itu memutuskan komunikasi dengannya dan menjauhkannya dari keluarga.

Model berambut pirang ini berupaya meminta maaf dan memperbaiki hubungan. Ternyata nasib tak berpihak.


"Aku mencari tubuh ayah tergantung di loteng rumah. Aku tidak pernah boleh lupa ketika menemuinya. Dia tidak meninggalkan pesan apa-apa dan semua orang bilang sampai sebelum akhir hayatnya ia masih kelihatan ceria," katanya.

Peristiwa na'as enam tahun silam itu terus membekas. Wanita yang kini menetap di ibu negara Romania, Bucharest, ini merasa terus dihantui penyesalan. Chivu mengaku sebelum sang ayah mengetahui dia berpose bogel, hubungan mereka sangat dekat. Bahkan komunikasi mereka lakukan setiap hari.

Semua berbalik 360 darjah setelah foto-foto panasnya beredar luas. Dia hanya berharap tak ada lagi wanita yang bernasib seburuk dia.
0 Komentar untuk "Tragis! Ayah Bunuh Diri Setelah Putrinya Berpose B0gel Di Majalah Playboy"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info