Ini Bukti-bukti Adolf Hitler Ada Kelainan Pada Zakarnya


Sebuah kabar mengejutkan mengenai dokumen rahsia yang cukup sensitif tentang rahsia Diktator Nazi, Adolf Hitler dikeluarkan oleh media Jerman. Catatan tersebut adalah sebuah catatan rekod perubatan yang menunjukkan bahawa Hitler hanya mempunyai (maaf) satu buah zakar.

Rekod perubatan tersebut adalah rekod yang diperoleh oleh Doktor Josef Steiner saat menyemak Fuhrer (sapaan rasmi untuk Hitler) di penjara Landsberg pada tahun 1923.

"Adolf Hitler, seorang seniman yang baru-baru ini menjadi penulis berada dalam keadaan sihat dan kuat. Akan tetapi, ia menderita kelainan kriptorkismus bahagian kanan (keadaan yang dialami pada masa kanak-kanak, di mana buah zakar kanannya gagal turun dari perut ke kantung skrotum), "tulis Josef dalam rekod perubatannya disebut. Laporan perubatan ini kemudian menghilang dalam waktu yang sangat lama sebelum akhirnya dijumpai kembali di suatu lelong pada tahun 2010.


Rekod perubatan tersebut pun akan dirampas oleh kerajaan negara bahagian Bavaria. Namun, kini catatan itu sudah berada di tangan Profesor Peter Fleischmen dari Universiti Erlangen-Nuremberg untuk diteliti lebih lanjut. "Rakaman perubatan menunjukkan, salah satu testikel Hitler kemungkinan kerdil," kata Fleischmann.Spekulasi mengenai kelainan pada zakar Hitler sebenarnya sudah lama beredar. Ada khabar angin yang mengatakan, ia kehilangan salah satu testikelnya saat Pertempuran Somme pada Perang Dunia I.Jika rekod perubatan itu terbukti benar dan asli, maka sebuah lagu sindiran Inggeris yang digunakan untuk mencerca diktator dan pemimpin Nazi semasa Perang Dunia II ada benarnya."Hitler hanya punya satu bola. Goring mempunyai dua, tetapi sangat kecil. Himmler mempunyai sesuatu yang serupa. Tapi si Goebbels tua yang payah tidak mempunyai bola sama sekali," demikian sepenggal lirik lagu yang dicipta oleh Leftenan FJ rickets, yang Biasa dinyanyikan sebagai varian dari empat bait untuk lagu mars popular Colonel Bogey 's March.(Bild, Sky News)
0 Komentar untuk "Ini Bukti-bukti Adolf Hitler Ada Kelainan Pada Zakarnya"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info