Gadis Ini Nikahi Patung Kertas Justin Bieber Dan Punya Tattoo Bieber Di Area Pribadinya


Penyanyi Kanada yang menjadi pujaan para gadis di seluruh dunia, Justin Bieber pasti akan tercengang dan terpana apabila ia mengetahui kegilaan wanita muda yang menjadi peminatnya ini.

Fans wanita yang bernama Gabrielle Newton ini mempunyai kecintaan yang teramat sangat kepada Bieber. Siapapun akan mengernyitkan dahinya apabila mengetahui keanehannya ini.

Gabrielle Newton Bieber
Gabrielle sudah tergila-gila dengan Justin Bieber sejak usianya masih 16 tahun

Gabrielle Newton Bieber, demikian ia menyebut namanya sekarang, telah taksub dengan Justin Bieber sejak penyanyi berusia 21 tahun tersebut mengeluarkan single pertamanya di tahun. 2009.


"Justin keluarkan single 'One Time' waktu saya berusia 16 tahun. dan saya langsung tergila-gila padanya, "ungkap Gabrielle.

gabrielle newton bieber
Bilik Gabrielle dipenuhi segala hal yang berbau Justin Bieber

 Kerana terlampau taksub, gadis 22 tahun ini pun mempunyai bilik istimewa yang penuh dengan pakaian Justin serta semua album dan merchandise. Tidak hanya itu saja, setiap akan tidur Gabrielle akan memeluk sebuah patung kertas Justin yang bersaiz asalnya sebagai teman tidur.

gabrielle newton bieber
Setiap malam sebelum tidur Gabrielle selalu memeluk patung kertas Justin Bieber yang dia anggap suaminya

Bukan cuma sampai disitu sahaja, bahkan dirinya juga mempunyai 5 tatu kekal yang tersebar di beberapa bahagian tubuhnya termasuk di kawasan peribadi. Bahkan juga, ia juga menganggap dirinya telah berkahwin dengan Bieber oleh kerana itu ia menambahkan nama Bieber di belakang namanya.

Gabrielle Newton Bieber

gabrielle newton bieber tattoo
Iini baru sebahagian saja dari tatu-tatu kekal bertema Justin Bieber yang tersebar di beberapa bahagian badan Gabrielle, belum termasuk tattoo di bahagian peribadinya di bawah sana
 
"Saya selalu mengatakan bahawa Justin adalah suami saya ketika bicara dengan orang," sambungnya. Bahkan ia telah rasmi menukar namanya menjadi Gabrielle Justin Bieber.

gabrielle newton bieber
Gabrielle memamerkan surat penggantian namanya menjadi Gabrielle Newton Bieber. Gila!

Gabrielle juga percaya bahawa Justin Bieber ini adalah lelaki yang ditakdirkan untuk bersamanya, kerana itu ia memutuskan untuk tidak pernah bercinta dengan lelaki lain.(Mirror, Daily Mail, The Star)
0 Komentar untuk "Gadis Ini Nikahi Patung Kertas Justin Bieber Dan Punya Tattoo Bieber Di Area Pribadinya "

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info