VIDEO: Gadis Cantik Berkelakuan Pelik Dan Lucah Hebohkan Netizen

VIDEO: Gadis Cantik Bertingkah Konyol dan Vulgar Hebohkan Netizen
   
Tak hanya artis Indonesia, Nikita Mirzani yang dikenali doyan melakukan aksi kontroversi dan sensasi. Di luar sana, ada pula seorang gadis yang tak segan-segan merakam sebuah daya tarikan yang tidak masuk akal berbalut kesat.

Ya, jika anda termasuk pemerhati media sosial, akhir-akhir ini gadis cantik bernama Syori pun sedang menjadi bahan pembicaraan di kalangan netizen berkat videonya yang berjaya menjadi viral yang telah dimuat naik ke dalam akaun rangkaian sosial, Facebook.


Seperti yang dilaporkan oleh Mashable, gadis bertubuh kecil ini kerap memuat naik beberapa video yang boleh dibilang gila dengan gaya menari, berteriak, hingga tertawa terbahak-bahak. Di mana, hujung-hujungnya tingkah gadis tersebut cenderung ke adegan yang berbau seksual. Bahkan anehnya, Syori seringkali memakai media makanan sebagai partner menarinya.


Sontak, banyak netizen yang menganggap bahawa video-video yang dimuat naik Syori itu tak pantas beredar luas di jejaring sosial. Namun tetap saja, meski dikritik banyak pula yang terhibur oleh aksinya. Terbukti, kini laman peribadi jejaring sosial gadis asal Korea Selatan tersebut disukai oleh lebih dari 500 ribu orang.


Mau lihat kumpulan videonya?
0 Komentar untuk "VIDEO: Gadis Cantik Berkelakuan Pelik Dan Lucah Hebohkan Netizen"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info