Wanita Ini Meletakkan Lintah di Area Vaginanya, untuk Apa?


Sebahagian besar seorang wanita mempunyai keturunan adalah kebahagiaan tersendiri. Tapi, akan menjadi sebuah kesedihan jika wanita tersebut mempunyai sakit sejenis kanser rahim, seperti miom. Miom adalah penyakit ketumbuhan pada otot rahim sehingga dapat menghentikan keturunan lebih cepat berbanding dengan menopouse.


Wanita London yang satu ini sangat berbeza, seperti yang dilaporkan oleh Shanghaiist.com, Isnin (14/0/2016), Nina Evans, memasukkan lintah ke dalam faraj agar boleh hamil. Idea terapi lintah ini, bukan hanya sekadar ingin mencuba terapi dengan hal yang baru, tetapi Nina memang sudah didiagnosis terkena penyakit kanser rahim (Miom) pada umur 40 tahun sehingga membuat dia hanya mempunyai satu anak yang kini berusia 28 tahun.Dia bukannya kehilangan harapan, Nina justru beralih kepada terapi lintah untuk mengalahkan tisu kanser yang akan berkembang terus menerus. Setelah melakukan terapi ini selama 8 bulan, Nina terkejut mendapati dirinya hamil. Ia juga berkata setelah melakukan terapi lintah tersebut, ia lebih banyak tenaga daripada biasanya.
"Selama tempoh satu bulan saya mula mempunyai lebih banyak tenaga, kulit saya dibersihkan dan saya berharap lintah juga membantu untuk membakar atau memotong aliran darah ke fibroid," katanya.
Idea terapi lintah yang digunakan Nina, juga berasal dari daerahnya di Lithuania. Lintah banyak memberikan manfaat bagi kesihatan. Khususnya, bagi wanita rawatan lintah memang dapat membantu meningkatkan ASI dan memberikan lebih banyak orgasme.
0 Komentar untuk "Wanita Ini Meletakkan Lintah di Area Vaginanya, untuk Apa? "

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info