Mata Wanita Ini Keluarkan Cacing Yang Berukuran Agak Besar Juga




Pakar bedah Arab Saudi baru saja melakukan pembedahan mendebarkan untuk mengeluarkan cacing bersaiz ular kecil, yang hidup di dalam mata seorang wanita. Cacing-cacing itu telah membuat pesakit merasakan sakit sepanjang masa pada bahagian matanya.

Proses operasi itu divideokan dan dimuat naik ke laman Youtube. Dalam video berdurasi tiga minit lapan saat itu terlihat, ahli bedah mengeluarkan cacing yang berukuran panjang.

Sebelum pembedahan mata, cacing itu kelihatan bergerak-gerak di bawah membran. Dengan peralatan perubatan, doktor mengambil cacing. Prosesnya tak mudah. Kerana ukurannya panjang dan terus begerak.

Mata Wanita Ini Keluarkan Cacing Seukuran Ular
Cacing yang hidup di mata wanita Saudi
Sumber: Youtube

Kerana sudah tak kuat menahan sakit, dibawah Qi ke sebuah rumah sakit yang berada di Shanghai, untuk mendapatkan rawatan.
Doktor memeriksanya dengan endoskop, dan terlihatlah sebuah paku panjang di dinding perut Qi. Salah satu ujungnya menancap di usus.
Beruntung, doktor boleh mengeluarkan paku itu dengan melakukan pembedahan. Sehingga Qi tak lagi merasakan sakit di perut.
Qi bukanlah kes pertama di China. Tahun 2014, seorang suami menelan paperclip saat bertengkar dengan isterinya.
Itulah mengapa kita perlu belajar mengawal diri. Salah satunya agar tidak melakukan perkara tidak masuk akal ini. Ah, ada-ada saja, jangan ditiru ya .......
0 Komentar untuk "Mata Wanita Ini Keluarkan Cacing Yang Berukuran Agak Besar Juga"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info