Datang Ke Rumah Urut Untuk Berurut..Tapi Ini Yang Terjadi kepada Remaja Ini



Anggota bomba dan polis terpaksa campur tangan mengeluarkan kepala anak laki-laki yang tersepit lubang meja urut di Hangzhou, Provinsi Zhejiang, China Timur selama akhir pekan kemarin.

Menurut surat khabar Sina, kanak-kanak itu pergi ke rumah urut pada Minggu sore dengan orang tuanya. Ketika kedua orang tuanya diurut, kanak-kanak itu bermain dengan memasukkan kepalanya ke lubang meja urut.

Tak lama kemudian, orang tuanya mendengar suara tangisan anak mereka. Setelah diperiksa, mereka melihat anaknya menangis kerana tidak dapat menarik keluar kepalanya dari lubang meja urut.

Polis pun dipanggil untuk dimintai bantuan. Namun mereka gagal menyelamatkan kanak-kanak tersebut. Beruntung, anggota bomba yang dihubungi segera datang dan berjaya mengeluarkan kepala anak tersebut dari lubang meja urut meski dengan susah payah.


Anak laki-laki itu akhirnya dapat diselamatkan dan tidak mengalami kecederaan apa pun.

Tapi ini bukan pertama kalinya hal semacam ini terjadi.

Pada tahun 2013, seorang gadis kecil kepalanya terjebak di meja urut. Untuk menyelamatkannya, anggota bomba terpaksa merosakkan meja urut yang 'melilit' kepala gadis malang tersebut.

(Sumber: shanghaiist.com)
0 Komentar untuk "Datang Ke Rumah Urut Untuk Berurut..Tapi Ini Yang Terjadi kepada Remaja Ini"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info