Cuma Kerana Tak Sama Suami, Ibu Ini Potong Bayinya Sendiri


Cuma Karena Tak Mirip Suami, Ibu Ini Potong Bayinya Sendiri
Inilah sosok ibu yang tega memotong bayinya sendiri ©Dailymail.co.uk

Entah apa yang merasuk ibu muda yang satu, di mana kamu pun tidak akan boleh mempercayai perbuatannya yang keji tersebut. Sebab selain bertindak keji pada bayinya sendiri, ia pun juga menunjukkan tindakan itu di depan anak lelakinya yang masih berusia empat tahun dan anak saudara perempuannya yang berusia 7 tahun. Sungguh tak boleh dipercayai.

Duh, kok terdengarnya ngeri begitu ya? Bagaimana tidak, sosok wanita yang masih berusia 27 tahun asal Romania ini sanggup membunuh bayi yang baru ia lahirkan sendiri di kediamannya di Barlad, Vaslui. Di mana, wanita yang dikenali dengan nama Elena Smocot ini sanggup memotong tubuh bayinya sendiri.

Belum lagi, ia pun tak segan melakukan perbuatannya itu di depan anak saudara dan anak lelakinya yang jelas-jelas jauh di bawah umur tersebut. Itulah yang membuat wanita berambut pendek ini sekarang dihukum selama 18 tahun penjara, seperti dilansir melalui Dailymail.co.uk.
 
Inilah sosok Elena sesaat setelah membunuh putranya tersebut ©Dailymail.co.uk
Inilah sosok Elena sesaat setelah membunuh putranya tersebut © Dailymail.co.uk

Hukuman ini pun dirasakan sesuai untuk perbuatan yang dilakukannya. Apalagi ketika melakukannya, Elena mengaku kalau ia melahirkan bayinya tersebut di dalam tab bilik mandi rumahnya. Di mana, apabila ia melahirkan sendiri tanpa ditangani ahli perubatan itu membuatnya mengalami hal-hal buruk yang mungkin tak boleh dibayangkan sebelumnya.

Sosok Elena bersama suaminya ©Dailymail.co.uk
Sosok Elena bersama suaminya © Dailymail.co.uk

Ia yang seperti orang dirasuk pun langsung geram begitu melihat bayinya tidak serupa sama sekali dengan suaminya. Dan selepas itu, wanita ini pun langsung memotong bahagian tubuh bayi tersebut hidup-hidup. Sedangkan sebagian tubuh bayi pun dikupas hingga Elena boleh mengambil tulang-tulangnya dan menggantungnya di bumbung rumah.

Sungguh, kejadian ini benar-benar tak boleh dibayangkan boleh berlaku. Namun menurut mahkamah, perilaku tak berperikemanusiaan ini dipengaruhi oleh kemelesetan yang ia alami pasca melahirkan. Duh, tetap saja kasihan bayinya bukan? Kalau fikir bagaimana dengan perilaku Elena ini? (Pendakwah / vit)
0 Komentar untuk "Cuma Kerana Tak Sama Suami, Ibu Ini Potong Bayinya Sendiri"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info