Video Kendall Jenner Saat Mandi Beredar Luas di Internet



Sebagai seorang model papan atas, tentu Kendall Jenner rela melakukan apa saja berkaitan kerjayanya. Tak peduli meski harus menimbulkan panas di depan kamera, wanita yang sedang dikhabarkan dekat dengan Harry Styles ini tetap menajalani kerjayanya dengan profesional.

Bersamaan dengan populariti yang kian meningkat, segala hal tentang Kendall pun selalu berjaya mencuri perhatian. Namun, pernahkah kamu membayangkan bagaimana jadinya jika video panas Kendall beredar di dunia maya?

Hal itulah terlihat jelas dalam kalendar terbaru LOVE Magazine. Seperti yang dilaporkan oleh Daily Mail, bintang Keeping Up With The Kardashians ini kelihatan sedang melakonkan adegan mandi.

Cuplikan video mandi Kendall yang beredar © LOVE Magazine
Cuplikan video mandi Kendall yang beredar © LOVE Magazine
Video berdurasi 1 minit 39 saat itu pun bermula dengan aksi lucu Kendall yang sedang mengenakan kostum ikan yu. Di sanalah ia mengendap-endap masuk ke dalam rumah hingga mencari pintu bilik mandi.

Di sanalah ia tampak mengenakan bikini sambil menikmati segarnya mandi di bawah pancuran. Tiba-tiba ada seseorang yang muncul dengan memakai kostum ikan yu dan menggodanya hingga ia kaget setengah mati.

Tak hanya Kendall, kalendar LOVE Magazine kali ini juga memaparkan nama model-model papan atas Hollywood seperti Gigi Hadid, Alessandra Ambrosio, Bella Hadid, dan masih banyak lagi. Begitu pula dengan selebriti lain seperti Kris Jenner hingga Pamela Anderson.
0 Komentar untuk "Video Kendall Jenner Saat Mandi Beredar Luas di Internet"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info