VIDEO: Ajaib! Terjun Bebas dari Bangunan, Bayi Ini Selamat

VIDEO: Ajaib! Terjun Bebas dari Gedung, Bayi Ini Selamat
   
Sebuah rakaman CCTV seorang bayi selamat selepas terjatuh dari bangunan bertingkat yang dimuat naik oleh netizen ke dalam laman web YouTube pada 16 Januari kemarin membuat sejumlah orang tersentak.

Ya, peristiwa yang berlaku di Brazil ini boleh dikatakan ajaib. Bayi berusia 14 bulan diketahui terlepas dari pengawalan sang ibu, menyebabkan bayi itu terjun bebas dari bangunan bertingkat. Namun keajaiban luar biasa, kerana selang beberapa saat bayi itu langsung berusaha bangkit.

Detik-detik peristiwa ajaib itu tertangkap jelas dari sebuah kamera CCTV yang dipasang di depan pintu gerbang bangunan yang terletak di Ceara, Fortaleza di Brazil.

Dalam video berdurasi 1 minit 14 saat tersebut, tampak jelas sang bayi malang yang tidak memakai baju, seketika terjun menghentam asfalt. Bayi bernama Helena Beatrice itu hanya kelihatan kaget dan berusaha bangkit.


Para penduduk di sekitar lokasi kejadian juga tampak kelihatan tidak segera menghampiri bayi itu, namun warga cuba mendekati dengan perlahan-lahan untuk memastikan bayi tersebut selamat atau tidak ..
 
Sang ibu pun datang bak pahlawan kesiangan, dengan perasaan yang begitu kelihatan cemas akhirnya dia menemui sang anak dalam keadaan selamat dan langsung menggendong masuk ke dalam. Dari penjelasan, yang dituturkan oleh Veraneide Silva Nascimento, nenek dari Helena, cucunya pada saat itu sedang tidur namun berada tepat di samping jendela. Kasihan ..

 
Berikut video ajaib bayi jatuh dari bangunan yang selamat
0 Komentar untuk "VIDEO: Ajaib! Terjun Bebas dari Bangunan, Bayi Ini Selamat"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info