Ini Ciri-ciri Pasti Wanita Sudah Tidak Ada Dara

Ini Ciri-ciri Pasti Wanita Sudah Tidak Perawan
 
Banyak lelaki yang bilang kalau mencari wanita yang masih perawan sangatlah susah. Namun, sebaliknya, begitu juga yang dibilang wanita, susah mencari lelaki yang masih perjaka. Pergaulan bebas, kurangnya perhatian orang tua serta pendidikan moral yang kurang kuat terhadap anak-anak, membuat banyak yang melakukan hubungan suami-isteri sebelum nikah.

Sukarnya mencari wanita yang perawan membuat sukar menentukan ciri-ciri wanita yang masih dara secara fizikal. Namun, kerana masih ramai yang bertanya mengenai keperawanan ini, kami cuba mendedahkan beberapa ciri-ciri pasti seorang wanita itu sudah tidak perawan, berikut:

1. Cara Berjalan
Wanita yang sudah tidak perawan boleh dilihat dari cara berjalannya. Jika wanita tersebut berjalan menggandeng anak, atau menggendong anak ditambah saat menggendong, ia menyusukan anak tersebut, maka dapat dipastikan wanita itu sudah tak dara.


2. Bentuk Tubuhnya
Ada yang mengatakan wanita yang sudah tidak perawan maka bentuk tubuhnya akan ditegangkan atau tidak sekuat dahulu. Namun, sekarang berkat oah raga dan rajin bergym, kadang-kadang wanita yang sudah tidak perawan pun masih mempunyai tubuh yang kencang dan seksi.
Namun, jika wanita tersebut mempunyai perut yang buncit dan semakin hari semakin besar, boleh dipastikan wanita tersebut sudah tidak perawan.

3. Dilihat dari Lehernya
Ada yang bilang kalau wanita yang masih perawan sangat sensitif jika disentuh di bahagian leher. Mereka akan geli dan bulu tengkuknya akan merinding. Namun, masa sih anda berani menyentuh leher wanita yang belum anda kenal?

Ada ciri pasti yang boleh anda lihat dari leher seorang wanita. Jika leher wanita itu mempunyai jakun, boleh dipastikan wanita itu tidak perawan dan boleh dikatakan wanita itu adalah lelaki yang menyamar menjadi wanita alias pondan.


4. Dilihat dari Dadanya
Diperlukan keberanian dan keberanian besar untuk melakukan hal ini. Jika anda sentuh dan pegang, seorang yang mempunyai dada yang rata dan kadang berbulu, bisa dipastikan dia bukan dara tetapi pasti perjaka.

5. Dilihat dari Namanya
Wanita yang masih perawan tidak akan bernama Ucok, Bambang atau Ujang. Wanita yang mungkin masih dara adalah wanita yang bernama Gadis dan Virgin. Bersyukurlah jika anda berkahwin dengan wanita bernama Gadis dan Virgin. Walaupun sudah tua, wanita tersebut akan tetap bernama Gadis atau Virgin.

6. Dilihat Dari Reaksi Selepas Baca
Jika orang yang membaca artikel ini dan tahu kalau artikel hanya becandaan tetapi masih marah, maka dipastikan dia adalah perempuan yang tidak perawan. Namun, kalau yang baca, senyum-senyum sendiri dan tertawa, kemungkinan dia adalah wanita yang manis dan cantik. Kalau pun perempuan, mudah-mudahan dapat teman wanita yang cantik. Hehehe ....
0 Komentar untuk "Ini Ciri-ciri Pasti Wanita Sudah Tidak Ada Dara"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info