Gempar..!! Tersebar Lagi Foto Gay Berkahwin Di Bali

Gokil! Beredar Lagi Foto Gay Nikah Di Bali
   
Pernikahan sesama jenis atau gay nampaknya semakin terang-terangan. Setelah beberapa waktu lalu perkahwinan gay di Bali membuat heboh, kini pada penghujung tahun 2015 perkahwinan gay di Bali kembali terjadi.

Seperti yang dilaporkan oleh Merdeka, entah bila-bila dan di mana acara itu berlangsung, disinyalir perkahwinan kaum lelaki ini digelar secara upacara Hindu di Bali. Melalui akaun jejaring sosial Facebook, seorang pengguna dengan akaun Ben Hitam memuat naik tiga buah foto.




Pada foto tersebut dia menuliskan "Selamat atas perkahwinannya buat kedua temanku di Bali. Sukses selalu ya ". Adapun, foto tersebut telah dimuat naik pada 20 Disember 2015 pukul 11.56. Pada gambar pertama dua orang laki-laki berdiri sejajar di depan seseorang yang menggunakan pakaian adat Bali. Memakai baju serba putih, latar belakang foto tersebut seperti batu-batu tebing.

Pada gambar kedua, pasangan yang baru mengikat janji itu diapit oleh lelaki yang menggunakan pakaian adat Bali, samping kanan kirinya empat orang perempuan cantik jelita. Salah satu dari pasangan Gay tersebut memakai seluar pendek dan tangannya bertato.




Terkejut saja foto tersebut mendapat komen dari pengguna jejaring sosial Facebook Ada yang menyayangkan, ada pula yang menyokongnya. Bahkan, beberapa orang yang memberi komen jika mereka juga telah menempah tempat untuk mengadakan perkahwinan sama di Bali. Apa pendapat anda?
0 Komentar untuk "Gempar..!! Tersebar Lagi Foto Gay Berkahwin Di Bali"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info