Wanita China Yang Cantik dan Kaya Ini Membuat Heboh Kerana Membayar Mahal Untuk Berburu Babi


Hanya alasan merasa sangat bosan dengan rutin yang ia lakukan setiap harinya, misalnya saja selalu berbelanja sampai berjalan-jalan, perempuan cantik nan kaya raya asal China ini membuat sensasi.Belum lama ini si cantik ini memutuskan untuk ikut serta menjadi seorang pelancong yang mengikuti sebuah lawatan memburu dengan harga sangat mahal, hanya sekadar berpetualang menjadi seorang pemburu babi di Amerika Syarikat.Wanita cantik yang tak disebutkan identitinya tersebut menjadi perbincangan hangat di dunia maya. Pasalnya, perempuan berparas cantik yang menjadi satu-satunya wanita yang ikut serta dalam lawatan kedua dalam rangka memburu babi dengan membayar kos sekitar Rm30 ribu
Rekreasi memburu babi hutan dengan kos puluhan juta tersebut uniknya lagi, ternyata tidak bolehh dilakukan di darat. Jadi, para pelancong yang mengikuti ajang pelancongan memburu tersebut akan menaiki helikopter dan dari atas udara mereka menembak target buruan, babi hutan.Kos memburu super mewah tersebut dengan perincian hanya untuk memburu babi saja, harga tidak termasuk sewa helikopter serta Rm5 ribu  untuk sewa seorang juruterbang.

turis cantik china berburu babi
Turis cantik ini berpose bersama anak buahnya dan babi hasil buruannya

Namun gilanya lagi, wanita ini bukan menyewa, akan tetapi ia langsung membeli sebuah helikopter supaya ia boleh tenang ketika memburu babi.

Wanita cantik ini mendedahkan merasakan adanya sensasi hebat dan tak dapat dilupakan mengikuti ajang pelancongan mahal tersebut, dan ia ingin melakukan kembali di tahun 2016 mendatang.

Kalau mempunyai banyak wang, mau melalukan apa-apa tidak akan menjadi masalah.
(Shanghai List)
0 Komentar untuk "Wanita China Yang Cantik dan Kaya Ini Membuat Heboh Kerana Membayar Mahal Untuk Berburu Babi"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info