9 Pakaian Kebangsaan Yang Paling Berkontroversi Di Miss Universe 2017,

Pakaian yang melambangkan identiti negara merupakan salah satu acara yang ditunggu-tunggu setiap tahun dalam pertandingan Miss Universe. Pada tahun 2017 ini juga terdapat beberapa kejutan pakaian kebangsaan yang mengagumkan, salah satunya adalah daripada The Axis, Planet hollywood, Nevada.

#1. Miss Universe

Loana Mihalache  yang memperagakan pakaian kebangsaanya iaitu dengan mengambil tema drakula atau lebih dikenali sebagai drakula. Kelihatan lebih menarik dengan penggayaan bodysuit berwarna hitam dilengkapi dengan long cape dengan warna hitam merah menyala-menyala.

#2. Miss Norway

Kaja Kojan yang memperagakan kostum bertemakan viking dengan mengenakan aksesori yang mirip dengan  tanduk yang berwarna putih dan mirip dengan pakaian yang dikenakannya.

#3. Miss Malaysia

Samantha James yang memperagakan pakaian kebangsaanya yang bertemakan makanan tradisional mereka iaitu nasi lemak .

#4. Miss Myammar

Zun Than Sin yang memperagakan pakaian kebangsaannya dengan bertemakan teater tradisional Myammar lengkap dengan gong.

#5. Miss Thailand

Maria Poonlertlarp memperagakan pakaian yang bertemakan God of Thunder.

#6. Miss Indonesia

Bunga Jelitha yang mempergakan kostum bertemakan enviroment ‘ The warrior of orang utan’ daripada rancangan Rinaldy A. Yurnadi.

#7. Miss Japan

Momoke Abe yang memperagakan pakaian kimono dan pahlawan samurai. Kostum ini juga mempunyai konsep yang unik iaitu kostum prajurit samurai yang digabungkan dengan gaun hitam yang dilengkapi dengan obi. Pakaian daripada Jepun ini mendapat anugerah sebagai the best costume.

#8. Miss Amerika Syarikat

Kara Mccullough yang memperagakan pakaian dengan teman sains dan Wonder Woman.

#9. Miss Vietnam

Loan Nguyen yang memperagakan pakaian yang bertemakan Vietnam. Pakaian ini menggambarkan bahawa betapa banyaknnya budaya yang ada di Vietnam.
0 Komentar untuk "9 Pakaian Kebangsaan Yang Paling Berkontroversi Di Miss Universe 2017,"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info