Serius!!! Para Pencuci di Car Wash ini Seksi Habis


Otolovers sekalian pasti paham yang namanya car wash. Fungsi dari adanya car wash ini sudah jelas, untuk memberikan perkhidmatan pencucian kereta beserta rawatan di beberapa bahagian kereta yang memerlukan tenaga pakar khusus oleh pembekal perkhidmatan carwash alias pengubahan kereta.

Namun agaknya car wash yang biasa ada di tempat awam agak berbeza dengan carwash yang satu ini, lantaran 'jasa' car wash yang satu ini dibuat oleh salah satu saluran TV humor antarabangsa, iaitu 'Gags'.





Alhasil, car wash yang disediakan, juga bukan benar-benar tempat perkhidmatan pencucian kereta yang serius. Melainkan berupa 'prank' atau keisengan untuk menimbulkan tawa bagi para penontonnya di rumah. Dalam hal ini menggunakan kru dari Gags sendiri untuk mengisengi para mangsanya.
Dengan berbekal seorang Cik-Cik cantik nan seksi, para pengguna kereta ditawarkan untuk mendapatkan perkhidmatan cuci percuma. Tentu saja para penunggang berharap supaya kereta mereka dicuci oleh si Cik tersebut, tapi endingnya sungguh di luar sebab musabab, Otolovers!
 
Offre un lavaggio gratis. Ma guardate cosa succede
Offre un lavaggio gratis. Ma guardate cosa succede
Posted by Ridi che ti passa on 14hb Disember 2015
0 Komentar untuk "Serius!!! Para Pencuci di Car Wash ini Seksi Habis"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info