Dokter Kacak ini Dijamin Bikin Wanita Ingin Tinggal Lama Di Hospital


Seorang doktor lelaki yang diketahui bekerja di Rumah sakit Khoo Teck Puat di Singapura ini membuat gempar dan ingin tahu para netizen dengan kemunculannya di sebuah akaun Facebook. Apalagi kalau bukan kerana wajahnya yang kacak dan tubuhnya yang atletis. Jika dilihat-lihat, lelaki ini sepertinya lebih sesuai jadi model iklan daripada jadi doktor.

Doktor ini muncul pertama kali dalam sebuah akaun facebook 'I Love Fresh Meat', dengan captionnya yang lucu, "There 's a' fresh meat 'doctor in Singapore too ~ Suddenly feel myself getting sick ~". Pasti ramai wanita yang tiba-tiba ingin sakit jika memandang doktor muda super kacak seperti ini.




Masih belum banyak yang diketahui tentang perempuan misteri ini, para netizen hanya boleh mengenalpasti seragamnya yang merupakan seragam Hospital Khoo Teck Puat di lengannya. Ada banyak foto-foto selfie-nya yang tak kalah menarik selain memakai pakaian seragam rumah sakit.

Ia juga menunjukkan beberapa fotonya saat tanpa baju, ia menunjukkan tubuhnya yang atletis dan berotot. Ada banyak komen yang menyertai posting-an foto doktor kacak ini, ada yang ingin pergi berubat ke Singapura sehingga ada yang merasa tiba-tiba sakit.
0 Komentar untuk "Dokter Kacak ini Dijamin Bikin Wanita Ingin Tinggal Lama Di Hospital"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info