Sering Mengamalkan Minum Air Mani, Ini Yang Terjadi Selepas Setahun

Apa yang diamalkan oleh seorang wanita ini adalah sesuatu yang sangat diluar jangkaan dan pemikiran. Wanita tersebut dikenali sebagai Tracy kiss berumur 29 tahun.

Tracy Kiss merupakan seorang ibu tunggal dan dia juga seorang yang hanya mengamalkan makan makanan sayuran sahaja. Dia juga turut mengamalkan minum air mani setiap pagi untuk memberinya sentiasa bertenaga.

Tambah Tracy lagi, dia selalu minim sperma itu setiap pagi sebagai sarapan utamanya seperti mencampurkannya ke dalam minuman.

Tracy juga mengakui sebelum dia mengamalkan petua meminum sperma, dia katakan badannya sentiasa berasa lesu,letih dan kurang tenaga malah badannya akan cepat berasa penat. Setelah dia mengamalkan petua itu dia rasakan perubahan yang sangat ketara kerana dia rasakan badannya berasa sangat bertenaga dan lebih bersemangat. Dia juga rasakan seperi umurnya bukan seperti 29 tahun tetapi seperti remaja belasan tahun. Dia juga menyatakan yang mempunyai stok yang mencukupi dari salah seorang rakan karib lelakinya yang akan memberikannya bekalan sperma tiga kali dalam masa seminggu.



Namun demikian, Tracy juga mengakui yang dia juga turut mengupah seorang dokor peribadi khas untuk mengawal pengambilan petua tak masuk akal itu.

Kandungan sperma ini juga dikatakan mempunyai banyak khasiatnya seperti mengandungi vitamin dan juga mineral termasuklah B12 yang sangat susah untuk didapati pada pemakan sayuran sepertinya.

Baginya seitap pengambilan sperma yang diminumnya mempunyai rasa yang berbeza. Katanya lagi dia selalu mencampurkan sperma itu dengan jus nanas kerana rasanya akan rasa lebih sedap kerana ia mempunyai kombinasi masam,masin dan juga manis pada masa yang sama.
Tidak pernah terlinas dihatinya berasa jijik ketika minum sperma itu begiu sahaja tanpa diselangi dengan makanan lain.



“Mungkin orang merasa jijik dengan sperma,sebenarnya banyak mamfaat dalam satu sudu teh sperma”,katanya.



Bukan itu sahaja, Tracy kiss juga dikatakan turut melakukan perawatan kulit wajah dengan mengunakan sperma semenjak tahun lalu. Ia juga mengatakan setelah mengamalkan perawatan itu wajahnya kini berasa sangat halus dan bersih selepas mengamalkannya.

Beberapa orang rakan perempuannya juga turut mengamalkan petua seprti dia dan mereka memberikan respon yang positif.

Bagi wanita di luar negara mungkin perkara sebegitu adalah satu perkara biasa bagi mereka. Mungkin ada juga segelintir wanita di sana tidak berapa menyukai petua tersebut. Walaubagaimanapun kesan pengambilan itu sangat memuaskan. Diharap wanita-wanita di negara kita tidak mengamalkan petua pelik seperti itu.

Sumber: Sehinggit.blogspot.my
0 Komentar untuk "Sering Mengamalkan Minum Air Mani, Ini Yang Terjadi Selepas Setahun"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info