Kisah Seorang Gengster Ingin Berubah Kerana Anak

Seorang doktor yang pakar dalam tatu menganggarkan bahawa kira-kira 50 peratus daripada mereka yang mencach tatu kemudian menyesal membuatnya.

Bryon Widner adalah seorang rakyat Amerika yang mempunyai tatu di seluruh badannya dari mukanya hingga ke hujung jari kaki. Beliau pernah dikenali sebagai salah satu supremasi kulit putih yang paling ganas di Amerika Syarikat. Bryon Widner mempunyai tatu di seluruh muka dan badan untuk menunjukkan kebencian beliau.

Widner berkahwin dan mempunyai seorang anak tetapi apabila anak itu membesar, bayi itu merasa takut pada tatu mukanya, malah Winder telah ditolak bekerja di mana-mana kedai-kedai , restoran, bank dan banyak tempat. Beliau seolah mempunyai surat benci dicap seluruh Knuckles. Bryon Widner adalah bekas pengasas Gang Vinlanders bagi Skinheads pada usia mudanya.

Hasil daripada penghinaan dan rasa malu, Bryon Widner, Reformed Skinhead, bertahan untuk 25 pembedahan untuk buang tatu muka untuk memulakan hidup baru, yang kosnya lebih daripada $ 35,000, yang dia tidak mempunyainya tetapi dibantu oleh rakan-rakan dan pembedahan relatives.

Hari ini beliau adalah seorang bapa gembira yang pernah meniti hari-hari gelap di sebabkan dari kisah lalu dan berubah demi anak dan keluarganya.








0 Komentar untuk "Kisah Seorang Gengster Ingin Berubah Kerana Anak "

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info