7 Orang Nenek Yang Paling Hot Di Dunia

Memang menjadi impian setiap wanita untuk kelihatan muda dan bergaya terutamanya ketika sudah memasuki usia senja.
Namun, bukan semua orang yang bertuah untuk dikurniakan wajah yang mudah meskipun sudah lama bersara seperti apa yang dialami oleh 7 orang wanita bertuah ini.

#1 Kazuko Inoue


Kazuko Inoue merupakan seorang wanita Jepun yang menjadi terkenal setelah beliau memasuki sebuah pertandingan kecantikan.
Disebabkan kecantikannya itu, Kazuko telah mendapat gelaran bimajo yang bermaksud ahli sihir yang cantik.

#2 Candy Law


Sekali imbas, wanita yang berasal dari Hong Kong ini kelihatan baru berusia lewat 20-an. Kulitnya yang licin dan tubuhnya yang masih solid itu tidak langsung memberikan tanda-tanda yang dia sebenarnya sudah menginjak usia persaraan.

#3 Apasra Hongsakula


Lahir pada 16 Januari 1947 ini, wanita ini merupakan wanita yang paling senior di dalam senarai ini. Namun, wanita yang berasal daripada Thailand ini langsung tidak menunjukkan apa-apa petanda . yang dia sebenarnya sudah pun berusia dan sudah lama bersara.

#4 Elle MacPherson


Supermodel yang berasal daripada Amerika ini terkenal dengan panggilan The Body kerana pernah menjadi model untuk majalah ternama seperti Sports Illustrated, Elle dan Vogue pada tahun 1980 sehingga 1990-an.

#5 Liu Xiaoqing


Wanita yang memasuk usia 60-an ini pernah menjadi bualan netizen antarabangsa suatu ketika dahulu kerana wajahnya yang kelihatan seperti seorang remaja.
Lahir pada 30 Oktober 1950 di China, beliau pernah dinobatkan sebagai wanita kedua tercantik di dunia yang melebihi usia 40 tahun oleh salah sebuah stesen televisyen di Jepun.

#6 Masako Mizutani


Masako Mitzutani yang lahir pada tahun 1968 ini merupakan seorang rakyat Jepun. Meskipun sudah berusia, namun, tiada sebarang pun kedutan kelihatan pada wajahnya itu.

#7 Michelle Yim


Nama Masako telah menjadi bualan netizen setelah gambar beliau yang tengah bersantai di tepi sebuah kolam renang dengan hanya memakai bikini telah tersebar di internet.
Pada mulanya ramai yang menyangkakan beliau adalah seorang pelajar kolej, namun apabila ramai yang mengetahu usia sebenar Masako, ramai yang bertindak untuk membuang kembali gambar-gambar Masako dari koleksi peribadi mereka.
0 Komentar untuk "7 Orang Nenek Yang Paling Hot Di Dunia"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info