Gambar Pasangan ini tiba-tiba Viral, Perhatikan bahagian bawah

Sekilas tak ada yang aneh dari pasangan ini. Tapi, jika diperhatikan lebih teliti, ada pemandangan tak terduga yang terlihat


Semua orang ingin mendapatkan angka pasangan yang sempurna di mata mereka. Sesetengah orang sangat prihatin dengan penampilan. Terdapat juga lebih banyak perhatian terhadap watak seseorang.

Sesetengah pencinta suka menunjukkan kasih sayang mereka di khalayak umum. Tetapi, ada juga yang suka menunjukkan cinta kepada orang ramai.

Pasangan sepasang pencinta menjadi tumpuan di kalangan media sosial. Pasangan itu dilihat di sebuah hospital di Chonqing, China, melaporkan Nextshark. Dalam foto beredan, pasangan itu dilihat menunggu dalam kerusi barisan. Wanita yang memakai baju kuning duduk di atas kerusi. Sedang gadis itu dengan baju hijau, berdiri di belakang kekasihnya.

Pada pandangan pertama tidak ada yang aneh tentang pasangan ini. Tetapi, jika kita lebih dekat, terdapat penglihatan yang tidak dijangka. Apabila foto-foto ini bertaburan, netizens terus memberi tumpuan kepada bahagian bawah pasangan ini.


Terdapat sesuatu yang luar biasa di kaki mereka. Rupa-rupanya, lelaki itu berdiri dengan tumit teman wanita. Berdasarkan gambar, kasut ini mempunyai hak yang tebal.

Uniknya, lelaki itu tidak kelihatan terganggu atau malu sama sekali. Terlihat, teman lelakinya memakai sandal lelaki hitam.



Belakangan diketahui mereka bertukar alas kaki karena kaki si perempuan terlukan karena menggunakan sepatu heels seharian. Bahkan saat keduanya meninggalkan rumah sakit, si pria tampak nyaman berjalan menggunakan heels kekasihnya.


Muat naik ini serta-merta menjadi virus. Ramai orang netizens memuji tindakan lelaki yang tidak keberatan memakai kasut kasutnya.

"Saya masih ingat apabila ibu saya sakit dan ayah saya terpaksa membawanya ke hospital dengan segera.

Dia menunggu keadaannya untuk pulih dan biarkan dia menggunakan kasutnya.

Dia tidak memakai kasut ketika keluar dari teksi, "kata seorang netizen.

Duh, sangat manis sekali pasangan ini. Pernah mengalami kejadian yang sama?
0 Komentar untuk "Gambar Pasangan ini tiba-tiba Viral, Perhatikan bahagian bawah"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info