MIsteri Penemuan Tasik Di Penuhi Rangka Manusia

Tasik Roopkund yang terletaknya di india , sebuah >MISTERI MEMPUNYAI 500 BIJI TENGKORAK . Tengkorak-tengkorak tersebut berselerakkan di merata-merata tempat, dan tasik ini bertambah misteri apabila mengetahui fakta disebalik tengkorak berselerakkan tersebut.

Dikisahkan pada tahun 1942 , seorang lelaki ( keturunan orang putih ) yang bekerja sebagai penjaga hutan tersebut telah menemui tasik beku yang dikelilingi oleh tengkorak . Pemandangan ini semakin mengerikan di saat musim panas , kerana air di tasik tersebut mencair dan menunjukkan terdapat banyak tengkorak yang timbul .

Sebuah pendapat mengatakan , tengkorak-tengkorak tersebut adalah dari bekas tentera jepun yang masuk

Namun setelah diteliti tengkorak tersebut nyata bukan milik tentera jepun , kerana tengkorak tersebut mempunyai umur yang lebih lama . Ini kerana rambut , tulang , kulit tengkorak tersebut di awet oleh angin yang cukup sejuk di + dengan ais.
Pada tahun 2004 , barulah peneliti mendapat sebuah penyataan yang cukup benar mengenai penyebab kematian tengkorak-tengkorak tersebut.

Tengkorak yang berasal pada tahun 850 SM milik 2 golongan . Yang pertama milik sebuah suku dan yang kedua pilih penduduk tetap disitu . Penyataan ini diperkuatkan lagi apabila menemui barang-barang

Seperti cincin , tongkat buluh , tombak dan kasut kulit . Menurut peneliti , tengkorak itu melakukan penhijrahan dan dibantu oleh penduduk tetap di negara itu . Mereka mati dipukul oleh benda yang keras .

Dan disimpulkan mereka mati dihempak dengan kuat di kepada oleh batu ais yang tiba-tiba jatuh . Ais tersebut jatuh menghempap kepala mereka ketika berehat . Dan dijangka umur tengkorak tersebut dalam 1200 tahun .









0 Komentar untuk "MIsteri Penemuan Tasik Di Penuhi Rangka Manusia"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info