Walaupun Gemuk Tapi Sering PoseSeksi.

 Biasanya seorang model itu mempunyai bentuk tubuh yang langsing dan seksi serta kurus ketika mengenakan pakaian, namun kali ini berbeza adanya Amazon Amanda seorang model gemuk ini mula mengegarkan dunia maya dengan foto seksi yang ia sebar di media sosial.

Bagi wanita berumur 38 tahun ini mempunyai tubuh yang gemuk bukan bererti boleh menghentikan niatnya untuk menjadi model terkenal, bahkan Amazon Amanda ini menyebutkan dirinya sangat berterima kasih kepada Tuhan yang telah memberikan rahmatnya dengan memberikan tubuh yang indah ini.

Bagi Amazon Amanda mempunyai tubuh besar bukan menjadi masalah untuk terus berkarya. Amazon Amanda ini juga sering mendapat tawaran - tawaran berfoto namun wanita yang mempunyai saiz Payudara 40DD dengan saiz pinggul 160 cm dan tinggi badan sekitar 190 cm ini selalu menolak tawaran tersebut dan ia mengatakan bahawa dirinya tidak mahu tampil Vulgar ia hanya mahu tampil seksi dan tidak terlalu menunjukkan apa yang seharusnya tidak dipaparkan. "kata Amazon Amanda.

Bahkan Amazon Amanda ini mempunyai akaun twitter yang sekarang ini sudah mempunyai follower yang berjumlah 6000  follower, dan sering memberikan twit atau komen - komen untuk setiap twit yang ia lakukan.






0 Komentar untuk "Walaupun Gemuk Tapi Sering PoseSeksi. "

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info