Jom Saksikan Majlis Perkahwinan Yang Paling Pelik. (video)

 
Hector Irakliotis, 26 tahun, dan Tatyana Sandler, 25 tahun, menggelarkan majlis perkahwinan yang sangat pelik bagi pasangan-pasangan lain. Mereka mengucap janji pernikahan di dalam gerbak keretapi bawah tanah New York, disaksikan puluhan penumpang keretapi yang terpegun kerana terkejut dengan apa yang mereka lihat.

Bagi sebahagian besar penduduk New York, keretapi bawah tanah atau yang lebih dikenali dengan sebutan Subway ini, merupakan satu cara pengangkutan yang menjimatkan masa dan jauh dari perjalanan yang stress dan meletihkan. Namun bagi pasangan ini merupakan tempat suci di mana mereka saling mengucap janji sehidup semati.

Seperti disiarkan oleh Dailymail, 29 November 2014, selepas pengantin lelaki segak dengan mengenakan setelah hitam dan tali leher kupu-kupu, ia mengumumkan kepada penumpang Subway. "Hai, semuanya. Aku punya pengumuman, aku akan berkahwin dalam 20 minit "kata Hector.

Hector kemudian meminta dengan ramah sebahagian penumpang untuk pindah ke sisi belakang ketika sejumlah tetamu jemputan memenuhi ruang Subway untuk mengikuti majlis. 10 minit kemudian Tatyana dengan gaun putih yang indah berjalan meneroka lorong diiringi lagu John Mayer bertajuk City Love. Di bawah bimbingan seorang paderi, mereka berkahwin tepat saat Subway melintasi jambatan Manhattan.

Para tetamu dan penumpang Subway bersorak gembira apabila mereka dinyatakan rasmi sebagai suami isteri. Para penumpang menganggap perkahwinan itu lucu, unik tapi juga romantis.

Hector yang seorang pereka game dan Tatyana yang menyandang jawatan editor filem, memilih berkahwin di kereta bawah tanah kerana mereka telah melalui sebahagian besar masa berpacaran mereka selama melakukan perjalanan menggunakan Subway.

"Kami sudah melalui banyak perkara bersama. Saat-saat baik dan saat-saat buruk berlaku di keretapi "kata Hector.


0 Komentar untuk "Jom Saksikan Majlis Perkahwinan Yang Paling Pelik. (video)"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info