Seramm..!! Ada Penampakan Tangan Hantu di Foto Ini

Sila Teka sendiri, foto tangan siapakah yang muncul secara misteri di foto ini? Khabarnya, ini adalah penampakan tangan hantu wanita tua yang meninggal 100 tahun lalu.
Cuba perhatikan baik-baik gambar di bawah, hayo itu tangan siapa ya? Wanita dalam foto ini bernama Peaches Geldof, putri dari Bob Geldof, seorang pemilik Live Aid. Foto ini diambil sendiri oleh Peaches saat sedang memangku anaknya di bilik mandi. Namun hasil mengejutkan didapat setelah foto jadi.


Foto: Huffingtonpost.com/Peaches GeldofFoto: Huffingtonpost.com/Peaches Geldof
 
Seharusnya dalam foto itu hanya ada Peaches dan anaknya yang bernama Astala, tetapi ada penampakan lain, iaitu tangan di atas bahu kanan Peaches. Wanita itu terus menghantar foto misteri tersebut di Instagram. Khabarnya, penampakan itu adalah hantu wanita tua yang meninggal 100 tahun lalu.
Peaches percaya bahawa itu adalah tangan hantu, kerana dia hanya bersama dengan anaknya ketika foto diambil. Tangan satunya memegang pinggang anaknya, tangan satunya memegang handphone untuk foto, dilansir oleh Huffingtonpost.com.


Hantu Wanita Yang Bunuh Diri di Bilik Mandi
"Rumah ini dibina tahun 1920 oleh seorang lelaki kaya dan isterinya yang sedang hamil," ujar Peaches pada Dailymail.co.uk, "Namun saat melahirkan, bayi sang wanita meninggal. Dia begitu terpukul dan kemurungan. Dia menenggelamkan dirinya di bilik mandi,"
Begitulah kisah rumah yang dihuni Peaches dan cerita yang menyayat hati kira-kira seratus tahun lalu. Menurut Peaches, hantu ini tidak mengganggu dan cukup ramah di sekitar bayi atau anaknya. Percaya tidak percaya, namun inilah bukti pemerhatian dalam foto.
0 Komentar untuk "Seramm..!! Ada Penampakan Tangan Hantu di Foto Ini"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info