Percayakah Anda Wanita Sekarang Sanggup Makan Kapas Untuk Kurus

Berdiet dengan menelan Cacing mungkin yang paling extrem bagi anda untuk penurunan berat badan, tetapi kini timbul cara baru untuk berdiet, kaedah inovatif yang mampu menurunkan berat badan. Trend terkini adalah dengan memakan bebola kapas yang direndam dalam jus oren , air limau atau smoothie.

Itu semua datang melalui internet, berchating, video YouTube dan blog menerangkan kepada wanita muda bagaimana diet kapas dilakukan. Trend ini dikatakan telah di praktikkan selepas model Bria Murphy (anak perempuan Eddie Murphy ) mengakui melihat kenalan model berjaya menurunkan berat badan mereka dengan diet ini . "Saya pernah mendengar manusia yang makan bola kapas dengan jus oren . Mereka mencelupkannya dalam jus oren dan kemudian mereka makan bola kapas untuk membantu mereka berasa kenyang, " Murphy memberitahu penemuramah beliau di Good Morning America.

Idea di sebalik diet bola kapas berasa kenyang tanpa perlu menambah berat badan. Sesetengah pengamal berpegang kepada hanya makan kapas sepanjang hari. Dengan memakan bola kapas sebelum makan , jadi mereka boleh makan kurang. Pelaku diet dapat menelan sebanyak lima bola jus - dicelup dalam satu masa, sebelum mereka berasa benar-benar kenyang.

Dr Ovidio Bermudez, ketua pegawai perubatan di Eating Recovery Center di Denver, berpendapat. Makan bola kapas seperti memakan kain, atau butang atau syiling, katanya. Selain daripada risiko jelas tercekik dan pemakanan tidak seimbang, ia juga boleh menyebabkan penyumbatan dalam saluran usus - jisim terperangkap dipanggil 'bezoar.
0 Komentar untuk "Percayakah Anda Wanita Sekarang Sanggup Makan Kapas Untuk Kurus "

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info