Pakai Dress Seksi Seperti Iklan, Tapi Hasilnya Gagal Fail

Foto: copyright lollipop.sg
 
Masih ingat dengan Rita Ora dan Irina Shayk yang jadi berita heboh kerana memakai dress yang hampir memperlihatkan seluruh bahagian tubuhnya? Model dress tersebut memang sedang nge-hits, banyak selebriti berlumba-lumba memakainya. Tapi .. tak semua orang sesuai memakai dress seksi tersebut.

Dilansir oleh lollipop.sg, seorang wanita mengeluh kerana dress hitam seksi yang dia beli sangat berbeza jauh dengan gambar foto iklannya. Dalam foto iklan, sang model (yang punya badan ramping dan kencang) kelihatan sangat seksi memakai dress tersebut. Lekuk tubuhnya bercetak sempurna dan dress yang dipakai kelihatan mahal.



Foto: copyright lollipop.sgFoto: copyright lollipop.sg
Apa daya, ketika si wanita memakai dress yang sama, hasilnya sangat mengecewakan. Sangat jauh dari kesan seksi yang dia harapkan. Bahkan bahagian intim wanita tersebut sedikit terdedah. Kerana sangat kecewa, si wanita mengeluh melalui sosial media, foto yang dia upload langsung tersebar cepat di dunia maya.


Foto: copyright lollipop.sgFoto: copyright lollipop.sg
Banyak orang ketawa kerana merasa hal ini sangat lucu. Ada juga yang kasihan kerana si wanita tampak aneh memakai dress seksi tersebut. Beberapa komen netizen menyikapi dress seksi yang tampak berbeza antara iklan dan realiti:


Foto: copyright lollipop.sgFoto: copyright lollipop.sg

"Kasihan, seharusnya dia berfikir dulu sebelum beli baju online."

"Ya jelas beda, model beliau langsing. Malahan boleh saja foto iklan itu sudah disunting sana-sini."

"Jangan salahkan dressnya!"

Begitulah kira-kira. Tak selamanya dress yang kelihatan seksi di tubuh wanita lain, boleh seksi juga saat kita pakai. Tahu bentuk tubuh saat akan membeli dress akan menyelamatkan anda dari kes sama.
1 Komentar untuk "Pakai Dress Seksi Seperti Iklan, Tapi Hasilnya Gagal Fail"

oh boy.. bokongnya yang bukan model kebawah..jadi bukannya seksi malah malu maluin he he
http://www.pelangsingherbalwscbiolo.com/
http://www.pelangsingwscbiolo.net/
http://www.qncjellygamatori.com/

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info