Gambar-gambar Thomas Beatie, Si Lelaki Hamil Yang Hebohkan Dunia Maya

Ini baru sebuah kisah yang unik, di mana dalam sebuah keluarga yang melahirkan justru sang suami bukannya sang istri. Ia kedengaran aneh, namun memang begitulah yang terjadi.Adalah Thomas Beatie warga kota Oregon, dia dilahirkan sebagai waria. Organ luarnya sebagai lelaki namun organ dalamnya adalah seorang perempuan. Pilihan dia adalah menjadi lelaki, oleh sebab itu dia melakukan pembedahan payu dara dan kemudian menjalani rawatan testosteron. Namun, dia memperahankan organ pembiakan wanitanya.Diapun menikahi seorang perempuan bernama Nancy, tapi dalam perkahwinan tersebut yang menjalani tugas kehamilan justru Thomas Beatie kerana Nancy tidak boleh hamil. Pertanyaannya adalah bagaimana dia boleh hamil? Pada kehamilannya yang pertama, Beatie sengaja membeli sperma dari seorang penderma, kemudian menggunakan alat suntik yang dia beli sendiri, Nancy menginjeksikan sperma itu ke tubuh Beatie.Diduga, Beatie dan Nancy kembali menggunakan cara yang sama untuk kehamilan yang kedua ini. Namun, tidak jelas sama ada mereka kembali menggunakan cara yang sama demi mendapatkan anak yang kedua. Dalam temu bual dengan penyiar senior Amerika Syarikat (AS) itu pun, kedua-duanya sama sekali tidak menyinggung tentang proses kehamilan Beatie yang kedua. Pasangan suami isteri yang berkahwin pada 2003 itu justru menceritakan detik-detik kelahiran Susan Jun lalu. Beatie mengatakan bahawa puteri pertamanya lahir di rumah mereka tanpa bantuan doktor.

Demikianlah kisah perubahan jenis kelamin dari Amerika Syarikat. Di negara paman Sam ini, tidak ada yg tidak mungkin nampaknya.
Pengguguran, perkahwinan sejenis, transgender, dan penyimpangan moral lain adalah sesuatu yang sedang diperjuangkan sehingga mendapatkan persamaan hukum.
Yang menolak tentunya akan dipulaukan. Agama malah mendapat kritikan dan cacian. Thomas Beatie adalah salah satu manusia yg merasakan kesan daripada kebebasan transgender, dia yang dahulu adalah seorang wanita, saat ini berubah / "bermutasi" menjadi seorang lelaki. Jawapan sama ada lelaki boleh melahirkan anak ternyata tidak hanya dpt disaksikan di filem Junior yg dimainkan oleh Arnold, tapi lelaki melahirkan anak bayi menjadi sebuah kenyataan. Bahkan saat ini Thomas Beatie akan melahirkan anak kedua. Gila kan? Kita tunggu lelaki mana lagi yg akan melahirkan di dunia.

Ini dia Foto-fotonya:



















0 Komentar untuk "Gambar-gambar Thomas Beatie, Si Lelaki Hamil Yang Hebohkan Dunia Maya"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info