Ciuman Mesra di Depan Gawang, Kedua Pemain Bola Ini Bikin Gempar

Ciuman Mesra di Depan Gawang, Kedua Pemain Bola Ini Bikin Gempar
Inilah situasi sesaat setelah kedua pemain dari liga lokal di Meksiko ini berciuman mesra ©Dailymail.co.uk

Belum selesai soal gosip pemain bola Cristiano Ronaldo yang dikhabarkan gay. Kini kabar yang sama dan jauh lebih heboh juga menghampiri dunia sukan tersebut. Memang sih peristiwa ini tidak berasal dari kejohanan liga ternama di dunia. Namun, tindakan ini langsung bikin netizen heboh.

Bagaimana tidak heboh, kalau ada dua orang pemain bola sepak yang meraikan kemenangan dengan ciuman mesra di depan gawang lawan. Tentu saja ini bikin heboh jagat maya. Walaupun, kedua-dua pemain bola sepak ini hanya pasukan yang bermain di liga tempatan. Namun, tetap saja ini mengejutkan penonton di stadium juga masa itu.

Sebab biasanya sih, kamu yang gemar menonton perlawanan bola sepak bakal mengerti banget situasi ini. Di mana selepas gol atau merayakan kemenangan kebanyakan pemain pasti bakal saling berpelukan, menggosok atau bahkan mencium kepala kawan dalam pasukan itu sudah biasa. Tapi kalau mencium mesra seperti ini tentu bakal lain kan ekspetasinya, seperti dipetik melalui Dailymail.co.uk.

Bagaimana menurutmu dengan kedua pemain bola yang berciuman mesra di depan gawang ini ©Dailymail.co.uk
BApa pendapat dengan kedua-dua pemain bola yang mencium mesra di depan gawang ini
 
Peristiwa yang berlaku baru-baru ini berlaku apabila salah satu pemain dari pasukan Tigres UANL Israel Jimenez mendadak dicium mesra di bibir oleh penjaga gawang Nahuel Guzman. Di mana kedua-duanya pun melakukannya sesaat setelah Israel berjaya melakukan gol penalti di gawang lawan Los Pumas.
Mereka pun langsung tercatat sebagai pemenang saat itu, di mana
 
saat itu perlawanan dilangsungkan di Olympic University Stadium, Bandar Raya Mexico. Hingga kini, kemenangan pasukannya malah tidak dibicarakan oleh masyarakat kerana tindak tanduk kedua pemain perempuan yang dinilai netizen tidak pantas tersebut.

Ada yang bilang kalau tindakan itu dilakukan untuk mencari sensasi atau malah mengorbitkan kedua pemain dan pasukan. Jelasnya sih, disedari atau tidak. Meski, kaum LGBT sudah mendapat kesahihan. Namun, bukan berarti masyarakat di sana bakal boleh menerima mereka sepenuhnya. Apa pendapat kamu?
0 Komentar untuk "Ciuman Mesra di Depan Gawang, Kedua Pemain Bola Ini Bikin Gempar"

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info