Cara Cepat Hilangkan Bekas "Love Bite" di Leher

Begitu serunya saat bemesraan dengan kekasih, kadang-kadang tanpa sedar ada bekas love bite yang melekat di leher. Pasti anda akan bekerja memakai jaket, turttle neck atau selendang untuk menutup agar tidak ketahuan rakan kerja.

Jangan bimbang, boys. Ada cara yang mujarab untuk menghilangkan bekas love bite dengan cepat dan tak perlu malu diejek seluruh isi pejabat atau kampus. Caranya sangat praktikal dan hanya memakai bahan yang anda temui sehari-hari.

Setelah bermesra segera jaram 'patukan' mesra kekasih anda tadi dengan air sejuk. Caranya urut dan gerak memainkan di sekitar kawasan yang merah tadi secara lembut. Jangan terlalu keras kerana akan membuat leher anda semakin memerah.




Jika cara pertama tidak berjaya, anda boleh lakukan langkah berikut ini. Urut leher yang merah tadi dengan meletakkan vitamin E yang ternyata berkhasiat untuk menyembunyikan bekas cupang dengan baik. Jika sudah sedikit samar, pinjam make up kekasih anda dan pilih warna yang sesuai dengan kulit anda.

Masih ada cara lain yang boleh anda gunakan untuk menyembunyikan bekas lovebite tadi dengan salah satu rempah dapur. Gunakan satu ulas bawang putih yang ditumbuk halus. Memohon tumbukan bawang putih tadi ke leher anda dan biarkan beberapa saat, maka love bite tadi akan hilang.

Namun untuk cara yang terakhir jangan lupa bilas dengan air dan semburan dengan minyak wangi, ya. Bau bawang tadi tak akan hilang dan boleh buat anda dijauhi pasangan atau wanita lain
0 Komentar untuk "Cara Cepat Hilangkan Bekas "Love Bite" di Leher "

 
Copyright © 2014 panas panas - All Rights Reserved
Template By Catatan Info